V hlavní roli minimalismus a hra se slovy. Vizuál 31. Českého lva vytvořila Jana Krchová

Aktuální design se promítl i do letošního doplňkového merchandisingu, který lze
zakoupit v e-shopu na webu Českého lva. | Zdroj: Český lev Aktuální design se promítl i do letošního doplňkového merchandisingu, který lze zakoupit v e-shopu na webu Českého lva. | Zdroj: Český lev

Ceny Český lev udělované Českou filmovou a televizní akademií (ČFTA) budou slavnostně předány 9. března v pražském Rudolfinu. Letošní ročník doprovází vizuální styl od Jany Krchové. Základní motiv postupně ustupuje dalším sdělením souvisejícím s představováním filmových cen, jejich kategoriím i nominovaným dílům. „Prvotní koncept byl čistě textový, pracovali jsme s jednotlivými kategoriemi, protože ty jsou podstatou Českého lva. Typografická kompozice pak odkazuje na technický detail filmové produkce a aplikace návrhu rozvíjí motiv světla a negativu,“ vysvětluje autorka vizuálu Jana Krchová. Základní vizuál využívá jen černou a bílou barvu, do kterých ve výjimečných případech nechá vstoupit i odstíny zelené, fialové nebo modré.