RUDOLF JELÍNEK hledá nejlepší etiketu slivovice od ilustrátorů a designérů

Tradiční česká značka společně s organizací Czechdesign vyhlašuje designérskou soutěž na vytvoření limitované edice etikety slivovice ke 130. výročí založení. Soutěž představuje jedinečnou příležitost pro talentované ilustrátory a designéry z celé republiky i zahraničí.

Slivovice PLUM BRANDY | Zdroj: RUDOLF JELÍNEKSlivovice PLUM BRANDY | Zdroj: RUDOLF JELÍNEK

Úkolem ilustrátorů je navrhnout etiketu, která má zdůraznit historii, tradici a kvalitu společnosti RUDOLF JELÍNEK a zároveň přinese svěží pohled na tradiční značku z Valašska.

Soutěž je otevřená široké odborné veřejnosti a všem ilustrátorům, grafickým designérům i studiím. Do druhého kola postoupí tři nejlepší návrhy.

Kromě zástupců zadavatele budou v soutěži rozhodovat renomovaní tvůrci, ilustrátor Michal Bačák a designér Jakub Wdowka.

„Věříme, že mezi talentovanými designéry se najdou tací, kteří dokáží naše očekávání naplnit a vytvoří dílo, jež bude oslavou naší tradice a odkazem na bohatou historii,“ komentuje Pavel Dvořáček, předseda představenstva společnosti RUDOLF JELÍNEK.

Jana Vinšová z pořádající organizace Czechdesign oceňuje, že se společnost rozhodla nalézt nový design právě cestou designérské soutěže a dát tak prostor kreativcům. „Naším cílem je pomoci nalézt takový design etikety, který bude vyčnívat v regálech obchodů i na poličkách podniků a osloví široké spektrum zákazníků,“ doplňuje.

Etiketování výrobků na lince | Zdroj: RUDOLF JELÍNEKEtiketování výrobků na lince | Zdroj: RUDOLF JELÍNEK

Soutěžní parametry

První kolo soutěže je otevřené a výběr postupujících bude probíhat anonymně. Zadavatel do něj jmenovitě vyzývá ilustrátora Jana Vajsábela a duo Tomski&Polanski.

Při tvorbě návrhů musejí účastníci dodržet soutěžní pravidla, jako jsou zobrazení elementu švestky, slova slivovice nebo 130letého výročí.

Deadline pro odevzdání návrhů prvního kola je stanoven na pátek 26. července 2024.

Ze všech zaslaných návrhů vybere odborná porota tři finalisty, kteří postoupí do druhého kola. Ti budou své návrhy prezentovat před porotou.

Vyzvaní účastníci z prvního kola obdrží skicovné, finalisté pak finanční odměny a vítěz k tomu i odměnu za realizaci zakázky.

Detailní podmínky soutěže jsou dostupné na webové stránce souteže.

Ukázka historických etiket výrobků | Zdroj: RUDOLF JELÍNEKUkázka historických etiket výrobků | Zdroj: RUDOLF JELÍNEK

Porota soutěže

  • Odborná část poroty:
    MgA. Michal Bačák – ilustrátor,
    MgA. Jakub Wdowka – grafický designér.
  • Závislá část poroty:
    Ing. Irena Konečná – senior marketing manager, RUDOLF JELÍNEK,
    Mgr. Miroslav Motyčka – marketingový a obchodní ředitel, RUDOLF JELÍNEK.

Související

Soutěž RATHGEBER zná své výsledky. Kdo navrhl nejlepší štítek?
Produktový design

Soutěž RATHGEBER zná své výsledky. Kdo navrhl nejlepší štítek?

Markéta Doležalová - 11. 12. 2019 - 5 min.

Oceňovaná láhev Fruttimo má novou etiketu od českých designérů
Grafický design

Oceňovaná láhev Fruttimo má novou etiketu od českých designérů

Filip Platoš - 7. 9. 2017 - 4 min.

Čeští designéři změnili obal čokoládové tyčinky Kofila
Produktový design

Čeští designéři změnili obal čokoládové tyčinky Kofila

Jindřich Oukropec - 17. 3. 2017 - 3 min.

jelínek
MYP 2024
botanická zahrada
SHOP Snoubení