Nový vizuální styl je postaven na titulkovém písmu Luxor, které pro knihkupectví na míru navrhla česká písmolijna Superior Type.
Písmo Luxor se vyznačuje klasickými monumentálními proporcemi prvních latinkových písem. Společně s moderním přístupem v jeho kresbě, tak tvoří stabilní komunikační prvek nového vizuálního stylu a zastaralou formu mění do moderního designu.
Podstatným grafickým motivem pro novou vizuální identitu knihkupectví Luxor bylo mramorování. Technika kterou do evropy v 17. století přivezli cestovatelé ze středního východu. A která se stala oblíbenou zejména v kontextu tvorby knižních vazeb, obálek a předsádek.
Tento klasický prvek grafici zasadili do současného kontextu jako součást nového vizuálního stylu knihkupectví. Každá prodejna bude mít své exklusivní mramorování.
Nový logotyp LUXOR je nyní i díky novému zkrácenému znění výrazný a jednoduše rozeznatelný od značek ostatních českých knihkupectví. Vizuální identita je propojením současné hravé vizuální komunikace s nadčasovými grafickými prvky, které přímo souvisí s knižní kulturou.
Design: Davis&Miller