Na Design & Business Talks, jediné konferenci o designu určené pro firmy, ne pro designéry, jež se uskutečnila na letošním Designbloku, promluvili významní designéři i špičkoví manažeři firem. Jedním z řečníků byl Radim Tuček, který hovořil mimo jiné o investicích do designu.
Radim Tuček v rámci organizace CZECHDESIGN působí jako brand a design consultant. Má dlouholeté zkušenosti nejen s vedením značek v rámci marketingu nadnárodních firem, ale také v marketingovém výzkumu. Chápe design v kontextu a rozumí jeho business funkci. Na konferenci se rozpovídal o tom, co je a co není design. Základ úspěchu vidí v jasné představě o směřování, která udává spolupráci s designéry.
První ročník konference Design & Business Talks pořádal CZECHDESIGN ve spolupráci s Designblokem 27. 10. 2017.
Na konferenci dále vystoupili:
- Jiří Pelcl, designér, pedagog UMPRUM: O úspěšném vývoji produktu i chybách, kterých se vyvarovat
- David Karásek, designér mmcité: Jak vyrábět pro celý svět
- Lenka Novotná, jednatelka firmy Plastia: Jak udělat z designu strategickou prioritu firmy
- Jan Petrášek, technický ředitel HALLA: Jak zajistit soulad estetické a technické stránky produktu
- Jana Vinšová, manažerka CZECHDESIGN: Designéra pro váš projekt musíte vybírat pečlivě
- Jan Juza, marketingový ředitel TON: Člověk musí mít jasno v tom, co chce dělat
- Jiří Macek, kreativní ředitel Designbloku: Jak se dostat na Designblok s vlastním produktem
- Zuzana Sedmerová, manažerka programu Design pro konkurenceschopnost: Jak získat finanční podporu na vývoj designu