Zavřít

Milí designéři,
chceme zjistit, jak vám novinky o vašem oboru zprostředkovat co nejlépe.

Pomozte nám zodpovězením 7 otázek
Jan Juza na konferenci Design & Business, foto: Daniel Romanov Jan Juza na konferenci Design & Business, foto: Daniel Romanov

Člověk musí mít jasno v tom, co chce dělat, říká marketingový ředitel Tonu

Jan Juza se na posledním Designbloku v rámci konference Design & Business Talks rozpovídal o vývojovém procesu, marketingové komunikaci i o tom, jak vybrat správného designéra.

„Dělej věci nejlépe, jak můžeš, úspěch se dostaví,“ říká Juza a heslem se řídí v životě i v práci. Pracuje jako marketingový ředitel pro tradiční českou firmu Ton, s jejichž nábytkem se můžete setkat v 60 zemích světa. O tom, jak ovlivňuje designér vývojový proces, proč je někdy lepší odmítnout designérské eso nebo jaká forma spolupráce je nejpřínosnější, se Juza podělil s návštěvníky konference.

 

První ročník konference Design & Business Talks pořádal CZECHDESIGN ve spolupráci s Designblokem 27. 10. 2017.

Na konferenci dále vystoupili:​

Další články