Češi se prosadili mezi zahraniční konkurencí a získali prestižní German Design Award. Výhru jim přinesla identita pro nezávislou značku

Tomáš Q Procházka a Richard Kafoněk | Zdroj: Marketingová Kancelář Tomáš Q Procházka a Richard Kafoněk | Zdroj: Marketingová Kancelář

German Design Awards je prestižní světová designérská soutěž. Cenu porota uděluje za výjimečná díla, která obohacují celá odvětví designu a oceněné práce určují budoucí trendy. Konkurence v soutěži je veliká. Marketingová Kancelář s projektem pro Gabotherm uspěla mezi 5000 soutěžícími v 56 kategoriích.

Ocenění Special Mention získali v kategorii Excellent Communications Design konkrétně za Corporate Identity. Porota ocenila vytvoření samostatné nezávislé značky. Od loga přes příručky, analogovou a digitální komunikaci až po sociální média. Přesvědčila je aplikace korporátní identity použitelná na všech úrovních.

Náhled vizuálu sociálních sítí | Zdroj: Marketingová KancelářNáhled vizuálu sociálních sítí | Zdroj: Marketingová Kancelář

Gabotherm změnil barvu i výlisky na svých produktech. | Zdroj: Marketingová KancelářGabotherm změnil barvu i výlisky na svých produktech. | Zdroj: Marketingová Kancelář

„Celý vizuální styl a komunikaci jsme postavili na několika snadno předatelných principech. Jednoduché logo na červené a modré barvě symbolizuje, že systém od Gabothermu umí jak vytápět, tak i chladit. Zdánlivě nelogický slogan ‚Forget About us / Zapomeňte na nás‘ vychází z bezkonkurenční kvality produktů. Na toto vytápění a chlazení můžete jednoduše zapomenout. Prostě funguje. Po desítky let.“ Vedení projektu a strategii měl na starosti majitel agentury Richard Kafoněk, o branding a tvorbu všech textů se postarala copywriterka Magdaléna Milostná. Komunikaci a grafický design vytvořil Tomáš Q Procházka.

Tiskoviny a příručky v novém | Zdroj: Marketingová KancelářTiskoviny a příručky v novém | Zdroj: Marketingová Kancelář

Tomáš Q Procházka a Richard Kafoněk | Zdroj: Marketingová KancelářTomáš Q Procházka a Richard Kafoněk | Zdroj: Marketingová Kancelář

V minulých dvou letech se českým projektům v soutěži dařilo, což nebývalo zvykem v minulých dekádách.

2021

  • Gold cena v kategorii Aviation, Maritime and Railway Anna Marešová za tramvaj T3 Coupé, která jezdí po Praze
  • Gold cena v kategorii Excellent Product Design Furniture pro Studio vono za produkt Nyiny chairs

2020

2019

  • ocenění v hlavní kategorii Excellent Architecture architektonické studio Pelčák a Partner za Kapli sv. Vendelína v Oseku nad Bečvou
  • ocenění pro Park 4Dvory v Českých Budějovicích od autorů Markéty a Petra Veličkových a Davida Prudíka v kategorii Architecture
  • ocenění dílčích výrobků firmy Tescoma v kategorii Excellent Product Design
  • ocenění českého studia Herynek v kategorii Excellent Communications Design za grafiku mořské panny na láhvi a balení rumu
  • ocenění pro Národní památkový ústav za návrh zámecké zahrady v Kuksu v kategorii Excellent Communications Design

Související

Nebývalý úspěch. Šperkařka ze severních Čech vytvořila korunku na míru pro zpěvačku Beyoncé
Móda a šperk

Nebývalý úspěch. Šperkařka ze severních Čech vytvořila korunku na míru pro zpěvačku Beyoncé

Markéta Blažková - 28. 1. 2021

Roztančená Chrudim. Město představuje nové logo a vizuální identitu od Markéty Steinert
Grafický design

Roztančená Chrudim. Město představuje nové logo a vizuální identitu od Markéty Steinert

Jarmila Řehořková - 26. 1. 2021

Studio 20YY Designers navrhlo novou vizuální identitu Muzea literatury
Grafický design

Studio 20YY Designers navrhlo novou vizuální identitu Muzea literatury

Jarmila Řehořková - 19. 11. 2020

Angažované obrázky ilustrátorky Rufiny Bazlové obletěly svět. Grafické výšivky přibližují nepokoje v jejím rodném Bělorusku
Ilustrace

Angažované obrázky ilustrátorky Rufiny Bazlové obletěly svět. Grafické výšivky přibližují nepokoje v jejím rodném Bělorusku

Iveta Jakubčíková - 21. 9. 2020

 Česká muzea na rozcestí. Představujeme 3 nejlepší a 3 nejhorší vizuální identity
Grafický design

Česká muzea na rozcestí. Představujeme 3 nejlepší a 3 nejhorší vizuální identity

Kateřina Tobišková - 15. 1. 2020

job shop
výstava czd
kruh 2024 duben
shop 4/2024