Zavřít

Milí designéři,
chceme zjistit, jak vám novinky o vašem oboru zprostředkovat co nejlépe.

Pomozte nám zodpovězením 7 otázek
Tomáš Q Procházka a Richard Kafoněk | Zdroj: Marketingová Kancelář Tomáš Q Procházka a Richard Kafoněk | Zdroj: Marketingová Kancelář

Češi se prosadili mezi zahraniční konkurencí a získali prestižní German Design Award. Výhru jim přinesla identita pro nezávislou značku

German Design Awards je prestižní světová designérská soutěž. Cenu porota uděluje za výjimečná díla, která obohacují celá odvětví designu a oceněné práce určují budoucí trendy. Konkurence v soutěži je veliká. Marketingová Kancelář s projektem pro Gabotherm uspěla mezi 5000 soutěžícími v 56 kategoriích.

Ocenění Special Mention získali v kategorii Excellent Communications Design konkrétně za Corporate Identity. Porota ocenila vytvoření samostatné nezávislé značky. Od loga přes příručky, analogovou a digitální komunikaci až po sociální média. Přesvědčila je aplikace korporátní identity použitelná na všech úrovních.

Náhled vizuálu sociálních sítí | Zdroj: Marketingová KancelářNáhled vizuálu sociálních sítí | Zdroj: Marketingová Kancelář

Gabotherm změnil barvu i výlisky na svých produktech. | Zdroj: Marketingová KancelářGabotherm změnil barvu i výlisky na svých produktech. | Zdroj: Marketingová Kancelář

„Celý vizuální styl a komunikaci jsme postavili na několika snadno předatelných principech. Jednoduché logo na červené a modré barvě symbolizuje, že systém od Gabothermu umí jak vytápět, tak i chladit. Zdánlivě nelogický slogan ‚Forget About us / Zapomeňte na nás‘ vychází z bezkonkurenční kvality produktů. Na toto vytápění a chlazení můžete jednoduše zapomenout. Prostě funguje. Po desítky let.“ Vedení projektu a strategii měl na starosti majitel agentury Richard Kafoněk, o branding a tvorbu všech textů se postarala copywriterka Magdaléna Milostná. Komunikaci a grafický design vytvořil Tomáš Q Procházka.

Tiskoviny a příručky v novém | Zdroj: Marketingová KancelářTiskoviny a příručky v novém | Zdroj: Marketingová Kancelář

Tomáš Q Procházka a Richard Kafoněk | Zdroj: Marketingová KancelářTomáš Q Procházka a Richard Kafoněk | Zdroj: Marketingová Kancelář

V minulých dvou letech se českým projektům v soutěži dařilo, což nebývalo zvykem v minulých dekádách.

2021

  • Gold cena v kategorii Aviation, Maritime and Railway Anna Marešová za tramvaj T3 Coupé, která jezdí po Praze
  • Gold cena v kategorii Excellent Product Design Furniture pro Studio vono za produkt Nyiny chairs

2020

2019

  • ocenění v hlavní kategorii Excellent Architecture architektonické studio Pelčák a Partner za Kapli sv. Vendelína v Oseku nad Bečvou
  • ocenění pro Park 4Dvory v Českých Budějovicích od autorů Markéty a Petra Veličkových a Davida Prudíka v kategorii Architecture
  • ocenění dílčích výrobků firmy Tescoma v kategorii Excellent Product Design
  • ocenění českého studia Herynek v kategorii Excellent Communications Design za grafiku mořské panny na láhvi a balení rumu
  • ocenění pro Národní památkový ústav za návrh zámecké zahrady v Kuksu v kategorii Excellent Communications Design

Další články