Krkonošské město a horská rekreační oblast chystá na podzim soutěž na změnu své vizuální komunikace. Grafičtí designéři mají možnost projevit zájem o účast v soutěži do 1. července 2022.
Základními prvky vizuálního stylu města Rokytnice nad Jizerou jsou aktuálně městský znak a z něj vycházející barvy. Přestávají ale potřebám moderní komunikace města stačit. Proto se zástupci Rokytnice nad Jizerou rozhodli oslovit organizaci Czechdesign s cílem uspořádat designérskou soutěž na jednotný vizuální styl.
Rokytnice nad Jizerou hledá novou vizuální identitu | Foto: archiv Czechdesign
Město je vyhledávaným cílem turistů také díky přítomnosti sportovního areálu a sjezdovky.
Soutěž bude mít dvě fáze a bude uzavřená, přičemž do první fáze budou vyzvány 3 studia/designéři. Všichni účastníci v obou kolech soutěže za svůj návrh obdrží skicovné. Soutěž odstartuje v průběhu září a její výsledky budou zveřejněny do konce roku 2022. O vítězi rozhodne porota složená z externích odborníků oboru a zástupců města.
Zájemci o účast v soutěži mohou zasílat svá portfolia a kontaktní údaje (telefon, e-mail) design konzultantce Michaele Holubec Birtusové (michaela.birtusova@czechdesign.cz) do 1. července 2022.