Výstaviště Praha projde významnou proměnou a s novým směrem bude ladit i vizuální identita. Vzejde z designérské soutěže, kterou bude organizovat CZECHDESIGN.
Ikona Holešovic projde významnou proměnou a revitalizací prostoru. Čeká ji zajímavá budoucnost. Už tam nebudeme mířit jen na Designblok nebo pouť, ale cíleně tam půjdeme trávit volný čas. Ambicí Výstaviště je přeměna v místo plné života, moderní areál plný sportovních, společenských a kulturních aktivit.
Tyto změny bude reflektovat i nová vizuální identita, která vznikne v rámci naší designérské soutěže a která bude aplikována již do prezentace květnového otevření „nového“ Výstaviště. Identita musí postihnout jedinečnost místa i dostatečnou flexibilitu využití pro veškeré potřeby zadavatele.
Soutěž bude uzavřená pro 6 účastníků a bude probíhat od ledna do dubna 2020 ve dvou kolech.
Zájemci o účast mohou svá portfolia posílat design konzultantovi Markovi Vöröšovi (marek.voros@czechdesign.cz) do 14. ledna 2020.