A kdy zemře vaše firma? Osobnosti technologického světa budou hledat odpověď na konferenci WebExpo

Vlevo: Noelle Ghanem, hlavní produktová designérka z fin-tech společnosti Revolut, vpravo: Kristýna Marková ze společnosti Wrike | Zdroj: WebExpo Vlevo: Noelle Ghanem, hlavní produktová designérka z fin-tech společnosti Revolut, vpravo: Kristýna Marková ze společnosti Wrike | Zdroj: WebExpo

Jak může designér zvrátit konec své firmy? Jak v týmu rychle reagovat na trendy a bez velkého váhání zavést změny ve vašem produktu? A jak stmelit celý tým? Odpovědi přinášejí osobnosti technologického světa, které míří do Prahy na 15. ročník konference WebExpo. Od středy 19. dubna do pátku 21. dubna mají designéři a tech-kreativci možnost se učit od těch nejlepších z firem jako Google, Revolut, Miro nebo Wrike.

Dříve se očekávaná životnost firem blížila k 60 letům. V digitální době ale stihnou oslavit sotva 10. narozeniny. Jak můžeme čelit neustálým změnám a díky tomu zůstat ve hře co nejdéle? Právě design tu hraje klíčovou roli, tvrdí Noelle Ghanem, hlavní produktová designérka z fin-tech společnosti Revolut. Spolu s dalšími 95 osobnostmi míří do Prahy na patnáctý ročník konference WebExpo.

Ghanem v ní bude detailně varovat před faktory, kterými se firmy neodvratitelně řídí do záhuby. A už předem upozorňuje, že při příkladech zmíněných na její přednášce mnozí účastníci poznají nemilou podobnost s jejich firmou. „Společnosti směřující k rychlému konci většinou bojují se zavedením změn, postupují při jejich zavádění pomalu anebo se potýkají se špatnou zákaznickou zkušeností,“ míní Ghanem. 

Jak může designér zvrátit konec své firmy? Jak v týmu rychle reagovat na trendy a bez velkého váhání zavést změny ve vašem produktu? A jak stmelit celý tým? Odpovědi přinášejí osobnosti technologického světa, které míří do Prahy na 15. ročník konference WebExpo. | Zdroj: WebExpoJak může designér zvrátit konec své firmy? Jak v týmu rychle reagovat na trendy a bez velkého váhání zavést změny ve vašem produktu? A jak stmelit celý tým? Odpovědi přinášejí osobnosti technologického světa, které míří do Prahy na 15. ročník konference WebExpo. | Zdroj: WebExpo

A jak si vede v jejích očích populární Revolut? „Osobně věřím, že má vše potřebné k tomu, aby tu byl i za 60 let. A pravděpodobně se vyvine v něco lepšího. Konkrétní ingredience, které máme v Revolutu připravené, si nechám na svou přednášku v dubnu na WebExpo,“ těší se Ghanem.

Rozhodnutí tři, dva, jedna, teď!

Zmiňované reakce na trendy (a rychlé zavedení změn) jsou u mnoha projektů často bolavou patou. Jenže jak se rychle rozhodnout, když už včera bylo pozdě? Na WebExpo míří také Dalia El-Shimmy, vedoucí týmu UX výzkumu pro Miro. Účastníkům poradí, jaké otázky si klást a co potřebujete vědět, abyste rychle a jasně kývli na jakoukoliv změnu. Její přednáška o rozhodovacích procesech je letošním must-hear pro všechny designéry a produktové manažery.

Od středy 19. dubna do pátku 21. dubna mají designéři a tech-kreativci možnost se učit od těch nejlepších z firem jako Google, Revolut, Miro nebo Wrike. | Zdroj: WebExpoOd středy 19. dubna do pátku 21. dubna mají designéři a tech-kreativci možnost se učit od těch nejlepších z firem jako Google, Revolut, Miro nebo Wrike. | Zdroj: WebExpo

Radosti a starosti produktových designérů

Tématem WebExpo bude i pracovní prostředí digitálních kreativců. Například jak fungovat v týmu a odborně i osobnostně vyrůst, poradí produktová designérka z Kiwi.com Alexandra Miertušová. Ve své přednášce vystihne všechny obavy a komunikační šumy, se kterými se designér při své práci setkává. Miertušová se zaměří na běžné situace, jako požádání o radu bez pocitu studu, přijímání zpětné vazby nebo jak si konečně přestat připadat jako podvodník.

Práci designéra ve firemním kontextu rozeberou také Běla BeránkováKristýna Marková z Wrike. Ve společné přednášce uklidní účastníky, že výzvy a nejistoty každého designéra jsou běžné a řešitelné. Proberou, jak se pustit do budování nového produktu, jak sestavit tým nebo prosadit výzkum jako důležitou součást fungování firmy.

Tématem WebExpo bude i pracovní prostředí digitálních kreativců. | Zdroj: WebExpoTématem WebExpo bude i pracovní prostředí digitálních kreativců. | Zdroj: WebExpo

Tipy na další přednášky pro digitální designéry

  • Petr Parkan Janda z Accenture Song dodá argumenty vám i vašemu šéfovi, proč je ve firmě důležité mít vizuálního designéra. 
  • Vitaly Friedman ze Smashing Magazinu se vrací na WebExpo už poněkolikáté. V přednášce i speciálním workshopu se bude věnovat uživatelské zkušenosti při ověřovacích operacích. Protože existuje mnohem více možností než jen počítání semaforů a hydrantů.
  • Richard Graham ze Showmax publiku demonstruje rozdíly v chování uživatelů v Evropě a Africe. Prozradí, jak kulturní kontext ovlivňuje výběr designu produktů a s jakými překážkami se jeho tým při designování potýkal.
  • Hadar Maximov z retrain.ai doporučí, jak navrhovat systémy řízených AI, které mapují uživatelovy emoce a převádějí je do funkcí – citlivě, smysluplně a důvěryhodně.

 Od středy 19. do čtvrtka 20. dubna zde proběhne 57 přednášek ve třech sálech. | Zdroj: WebExpo Od středy 19. do čtvrtka 20. dubna zde proběhne 57 přednášek ve třech sálech. | Zdroj: WebExpo

Bližší informace k WebExpo

Největší technologická událost roku slaví letos 15 let své existence. Hlavní přednáškovou část hostí už tradičně Palác Lucerna. Od středy 19. do čtvrtka 20. dubna zde proběhne 57 přednášek ve třech sálech. Součástí konference jsou i praktické workshopy, mastermind diskuze, tři networkingové party nebo program WebExpo Kids pro budoucí designérské naděje.
Vstupenky na WebExpo jsou v prodeji na www.webexpo.net.

Související

Necháme umělou inteligenci rozhodovat o našem zdraví nebo lásce? Dubnová konference WebExpo chce otevřít citlivá témata současnosti
Grafický design

Necháme umělou inteligenci rozhodovat o našem zdraví nebo lásce? Dubnová konference WebExpo chce otevřít citlivá témata současnosti

Redakce Czechdesign - 1. 3. 2023 - 5 min.

Hledá řešení reálných technologických hrozeb dneška. Začíná konference WebExpo s řečníky z celého světa
Grafický design

Hledá řešení reálných technologických hrozeb dneška. Začíná konference WebExpo s řečníky z celého světa

Michaela Rusová - 27. 5. 2022 - 12 min.

MYP 2024
SHOP 2025
pop up 2024
Štěpí soutěž