Zavřít

Milí designéři,
chceme zjistit, jak vám novinky o vašem oboru zprostředkovat co nejlépe.

Pomozte nám zodpovězením 7 otázek

5 studií, která bojují o zakázku na vizuální styl Luhačovic

Významné turistické centrum ruchu Zlínského kraje hledá jednotnou vizuální identitu úplně poprvé. Představujeme výběr oslovených grafiků a studií, co momentálně pracují na svých návrzích.

Luhačovice se doposud prezentovaly jen prostřednictvím heraldického symbolu, jenž účelům přestává stačit. Vizuální identita, která vzejde z právě probíhající soutěže, má pomoci pozvednout image města. A to jako místa ideálního pro dobrý život i turistické destinace.

Zástupci města a organizace CZECHDESIGN, která má soutěž na starosti, do soutěže oslovili následujících 5 grafiků / studií.

Little Greta

Little Greta vznikla v roce 2012 z absolventů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, se kterou dodnes agentura spolupracuje. Byla založena přímo ve Zlíně, ale dnes má pobočky i v Německu, USA a Londýně. Agentura se specializuje na grafický a webový design a multimedia.

Za svou práci pro Jarošovský pivovar si odnesla mimo jiné i ocenění z World Beer Awards za design i Red Dot Award. Pracuje pro několik pivovarů, ale zkušenosti má i s návrhy vizuálních identit měst.

Vizuální identita pro Jarošovický pivovar, zdroj: https://littlegreta.co.ukVizuální identita pro Jarošovický pivovar, zdroj: https://littlegreta.co.uk

Koncept vizuální stylu pro město Uherské Hradiště, zdroj: https://littlegreta.co.uk/Koncept vizuální stylu pro město Uherské Hradiště, zdroj: https://littlegreta.co.uk/

KONTRA

KONTRA se specializuje na brand design a vizuální identitu a funguje vlastním postupem, do strategie zapojuje behaviorální experty, psychology nebo urbanisty. Do týmu patří např. brand developer Adam Ondráček nebo designéři Markéta Steinert a Jan Petrmichl.

Markéta Steinert spolupracovala na projektu identity pro společnost Teta drogerie, připravila návrh pro Přerov. Jan Petrmichl navrhl identitu pro Středočeský turismus.

Rebranding Drogerie Teta, zdroj: http://www.marketasteinert.comRebranding Drogerie Teta, zdroj: http://www.marketasteinert.com

Návrh vizuální identity města Přerov, zdroj: http://www.marketasteinert.com/Návrh vizuální identity města Přerov, zdroj: http://www.marketasteinert.com/

Tereza Bierská a Nela Klímová

Absolventky Ateliéru grafického designu 1 na FaVU v Brně Tereza BierskáNela Klímová z Brna i pocházejí. Do soutěže na návrh identity pro Luhačovice se přihlásily jako tým.

Mají zkušenosti s ilustrací, tvorbou logotypů i např. z přípravy orientačního systému a doprovodných tiskovin k několika výstavám a dalším kulturním akcím.

Vizuální identita pro letní kino pořádané Univerzitním kinem Scala a Moravskou galerií, zdroj: Tereza Bierská, Nela KlímováVizuální identita pro letní kino pořádané Univerzitním kinem Scala a Moravskou galerií, zdroj: Tereza Bierská, Nela Klímová

Vizuální identita pro Vzdělávací a kulturní centrum INTEGRA ve Vsetíně, zdroj: Tereza Bierská, Nela KlímováVizuální identita pro Vzdělávací a kulturní centrum INTEGRA ve Vsetíně, zdroj: Tereza Bierská, Nela Klímová

AB Manufaktura

Luhačovická marketingová agenturu AB Manufaktura ze zrodila z enthusiasmu tří kreativců v roce 2015. Mají za sebou celou řadu grafických prací v podobě logotypů a návrhů celkového firemního designu, ale zabývají se i návrhy stánků nebo dekorací.

V jejich portfoliu najdete například vizuální identity pro produkty Lázeňská káva, Jizba Luhačovice a další úspěšné lokální projekty.

Autorské etikety pro Jizbu Luhačovice, zdroj: https://www.abmanufaktura.czAutorské etikety pro Jizbu Luhačovice, zdroj: https://www.abmanufaktura.cz

Firemní identita, logotyp, tiskoviny, webové stránky pro Včelařství U sv. Vendelína, zdroj: https://www.abmanufaktura.czFiremní identita, logotyp, tiskoviny, webové stránky pro Včelařství U sv. Vendelína, zdroj: https://www.abmanufaktura.cz

Studio Toman Design

Studio Toman Design vzniklo v Londýně v roce 2005 jako název pro „one man show“ grafického designéra na volné noze. Reálná existence studia se však datuje až s usídlením v Praze o rok později.

Od té doby se studio zaměřuje na celkové budování značek včetně webových stránek a aplikací, vytváří zejména identity, knihy i obaly.

Na svém kontě má například identitu Českého statistického úřadu, redesign loga kol Favorit a design smart hodinek Aiko.

Český statistický úřad - vizuální styl, zdroj: http://www.toman-design.comČeský statistický úřad - vizuální styl, zdroj: http://www.toman-design.com

Design hodinek Aiko, zdroj: http://www.toman-design.comDesign hodinek Aiko, zdroj: http://www.toman-design.com

Všechna studia momentálně pracují na návrhu pro první kolo, do kola druhého postoupí max. 3 subjekty. Ukončení soutěže se očekává v říjnu 2019. 

Galerie

Další články