Zavřít

Milí designéři,
chceme zjistit, jak vám novinky o vašem oboru zprostředkovat co nejlépe.

Pomozte nám zodpovězením 7 otázek

Soutěž pro designéry Dokaž, že štítek není jenom značka

Deadline: 21. listopad 2019, 18:00
Odměna: 90.000 CZK celkově
Kategorie: Produktový design Průmyslový design Obalový design Grafický design
Příležitosti: Soutěže
Odkaz: http://www.jaknastitky.cz

Společnost RATHGEBER společně s CZECHDESIGN vyhlašuje ideovou soutěž pro designéry Dokaž, že štítek není jenom značka. Společnost si na trhu drží již několik desetiletí stabilní pozici a svým klientům nabízí ty nejmodernější technologie pro výrobu produktových štítků. Zároveň si vedení společnosti stále více uvědomuje, že aby se stali skutečným leaderem a inovátorem v oboru, neobejdou se bez pohledu do budoucnosti a bez spolupráce s designéry.

Prvním krokem k technologické revoluci je právě tato soutěž, ve které hledáme opravdu vizionářské nápady a postupy, které naznačí, kam se můžeme v budoucnosti vydat. Věříme, že naše technologie mohou nabídnout mnohem širší možnosti než jen prostý produktový štítek. Zajímá nás vytváření nových funkcí, hledání nových možností, nebo skládání více funkcí dohromady. Pohled do budoucnosti a vize, která se dívá dál než na příští sezónu je pro nás důležitý.Martin Uhrinec, vedoucí prodeje společnosti RATHGERER

Soutěž pro designéry Dokaž, že štítek není jenom značka

Předmět a cíl soutěže

Dokaž, že štítek není jenom značka je ideová soutěž zaměřená na možnosti využití vybraných technologií firmy RATHGEBER. Do soutěže jsou přijímány soutěžní návrhy popisující nové způsoby, jak technologie využít a posunout tak představu o tom, jak může produktový štítek ve 3. tisíciletí vypadat a jaké funkce plnit. Je také možné vybrané technologie použít na zcela nový typ produktu.

Podmínky účasti

Soutěž je vyhlášena jako jednokolová, otevřená a anonymní. Zúčastnit soutěže se může každý designér, student designu či designové studio působící v České republice s maximálně třemi (3) soutěžními návrhy. Soutěžící odevzdá svou soutěžní práci elektronicky, formou soutěžní plachty.

Téma

Zvolte si konkrétní produkt či značku a v návrhu vizualizujte a popište, jak má tento štítek vypadat a jaké funkce plní.
Uvažujte o těchto reálných klientech firmy RATHGEBER:

  • elektrické spotřebiče Siemens
  • automobil AUTO ŠKODA a.s.
  • sportovní oblečení Adidas
  • šampaňské Möet
  • nábytek Jitona
  • lyže Atomic
  • dveře SAPELI
  • produkty kategorie healthcare (zdravotnické prostředky)

nebo si vyberte či navrhněte jakýkoli jiný produkt splňující rámec soutěže

ukázka technologií CHROMOTION (vlevo) a ROYALPLAST (vpravo), zdroj: Rathgeberukázka technologií CHROMOTION (vlevo) a ROYALPLAST (vpravo), zdroj: Rathgeber

Technologie a materiály

Návrh musí být založen na použití speciálních technologií firmy RATHGEBER.
Doporučujeme soutěžícím pracovat s těmito technologiemi:

speciální technologie

Dále je možné kombinovat výše uvedené i s technologiemi základními

základní technologie

Více o materiálech nejdete na www.jaknastitky.cz

ukázka technologií FLEXXLINE (vlevo) a praciálního embosování (vpravo), zdroj: Rathgeberukázka technologií FLEXXLINE (vlevo) a praciálního embosování (vpravo), zdroj: Rathgeber

Termíny

Registrační formulář bude otevřen na této webové stránce
do 21. listopadu do 18 hodin

Dokaž že štítek není jenom značka RathgeberDokaž že štítek není jenom značka Rathgeber

Porota a hodnocení soutěže

Porota soutěže bude hodnotit především:

  • inovativnost, kreativitu, vizionářský přístup
  • celková estetická úroveň předloženého návrhu
  • zapojení doporučených technologií
  • kvalitní úroveň zpracování soutěžního plachty

Další, doplňující hodnotící kritéria:

  • ekologický aspekt
  • sociální nebo individuální přínos (řeší potřebu)
  • funkčnost, uveditelnost do praxe

Složení poroty:

  • Martin Žampach, produktový designér
  • Mikuláš Křen, VR Musashi
  • Jana Vinšová, CEO CZECHDESIGN
  • Oľga Königová, zástupce firmy RATHGEBER
  • Martin Uhrinec, zástupce firmy RATHGEBER

Ocenění vítězných prací

Odborná porota vybere z přihlášených prací 3 vítězné práce, jejich autoři obdrží finanční odměnu v souvislosti s pořadím umístění.

  • 1. místo 50.000 CZK
  • 2. místo 25.000 CZK
  • 3. místo: 15.000 CZK

U obzvláště povedených návrhů vyhlašovatel může oslovit autora pro dopracování a realizaci návrhu ve výrobě. V takovém případě bude podepsána licenční smlouva mezi autorem návrhu a vyhlašovatelem soutěže, která stanoví cenu licence a rozsah užití díla. Tato jednání proběhnou za přítomnosti organizátora soutěže.

Zaslání práce do soutěže


Nahrát soubory

Přidat další

Ke stažení

pravidla-souteze-dokaz-ze-stitek-neni-jen-znacka-rathgeber.pdf 859 kB Stáhnout
soutezni-plachta-psd.psd 2 MB Stáhnout
soutezni-plachta-jpg.jpg 95 kB Stáhnout

Další soutěže

Graduation Projects 2019: Vystavujte své absolventské práce

Graduation Projects 2019: Vystavujte své absolventské práce

Deadline: 31. říjen 2019
Odměna: prezentace na výstavě
Kategorie: Grafický design Produktový design Průmyslový design
Příležitosti: Výstavy Soutěže
Kokuyo Design Award 2020

Kokuyo Design Award 2020

Deadline: soutěž byla ukončena (18. říjen 2019)
Odměna: 3 500 000 JPY (~762 000 CZK)
Kategorie: Produktový design
Příležitosti: Soutěže
Ambiente Talents 2020: Veletrh hledá mladé tvůrce a designéry

Ambiente Talents 2020: Veletrh hledá mladé tvůrce a designéry

Deadline: 22. říjen 2019
Odměna: Vystavování a prezentace na veletrhu zdarma
Kategorie: Produktový design Interiér & architektura
Příležitosti: Veletrhy