Výherce loňského ročníku – značka MILD | Zdroj: Facebook značky MILD
Milí designéři,
chceme zjistit, jak vám novinky o vašem oboru zprostředkovat co nejlépe.
Cílem soutěže je rozšířit povědomí o udržitelné módě a konkrétně podpořit vznik dalších zodpovědných projektů. Udržitelných značek není nikdy dost, na trhu chybí spousta produktů a stylů, které by splňovaly ideály dlouhodobě udržitelného rozvoje.
Pro zařazení do soutěže stačí zaslat jenom podrobně zpracovaný koncept značky, kterou byste v případě vítězství s naší pomocí zrealizovali, není tedy nutné ji fyzicky zakládat ani vytvářet Facebookové profily. Koncept by měl obsahovat vaši představu jak by daná značka fungovala, popis kolekce/produktu a jeho cenu.
Do soutěže odevzdají jednotlivci či týmy PDF soubor o rozsahu maximálně 20 stran.
Termín odevzdání projektu je 10. dubna 2020, přihlašte se přes online formulář.
Vyhlášení vítěze proběhne v pátek 17. dubna v rámci doprovodného programu SLOU DAYS. Všichni účastníci soutěže získají dva vstupy na SLOU DAYS zdarma, abychom se mohli všichni sejít na vyhlašování výsledků.
Nejlepší projekt získá: