Výherce loňského ročníku – značka MILD, zdroj: Facebook značky MILD
Milí designéři,
chceme zjistit, jak vám novinky o vašem oboru zprostředkovat co nejlépe.
I třetí ročník soutěže S Brand, pořádaný projektem SLOU, si klade za cíl rozšířit povědomí o udržitelné módě mezi studenty a mladé lidi a konkrétně podpořit vznik dalších zodpovědných projektů. Své návrhy můžete přihlásit do konce března.
V loňském roce si první místo v S Brand odnesla mladá návrhářka Stanislava Malcová se svou značkou věnovanou především lidem s citlivou kůží Mild. Se svou první kolekcí oblečení zaujala nejdřív porotce soutěže a později i příznivce crowdfundingové platformy HitHit.cz. Rok 2019 bude hodně pracovní, ale autorka MILD si nestěžuje – díky získaným financím i mentoringu má spoustu nových podnětů, zkušeností a možností. „Baví mě naslouchat lidem a snažit se vyjít jim vstříc,“ říká o své práci pro zákazníky s citlivou kůží.
Založte udržitelnou značku. Udržitelných značek není nikdy dost, na trhu chybí spousta produktů a stylů, které by splňovaly ideály dlouhodobě udržitelného rozvoje.
Vaše značka se může věnovat nějaké kategorii produktů - například dámská móda jako Veronika Hubková, nebo může být založena na materiálu, jako Bohempia, nebo můžete přijít na trh i s jedním ikonickým produktem, podobně jako třeba Startas nebo Rolling Hooks.
Do soutěže se mohou přihlásit jednotlivci i týmy o maximálně pěti členech. Není zde žádné věkové omezení.
Je možné přihlásit i již existující značku, nesmí však být 1. 4. 2019 na trhu více jak rok.
Pro zařazení do soutěže stačí zaslat jenom podrobně zpracovaný koncept značky, kterou byste v případě vítězství s naší pomocí zrealizovali, není tedy nutné ji fyzicky zakládat ani vytvářet facebookové profily. Koncept by měl obsahovat vaši představu, jak by daná značka fungovala, popis kolekce/produktu a jeho cenu.
Do soutěže odevzdají jednotlivci či týmy PDF soubor o rozsahu maximálně 20 stran. Pokud s prezentací potřebujete pomoct, využijte možnosti zúčastnit se zdarma Moyomi workshopu BOOST. Požádat si o něj můžete do 30. 3. 2019.
Termín odevzdání projektu je 31. března 2019, přihlašte se přes online formulář.
Nejvíc bodů získá značka, která maximálně souzní s ideály a hodnotami SLOU:
Vyhlášení vítěze proběhne v pátek 5. dubna v rámci doprovodného programu SLOU DAYS.
Všichni účastníci soutěže získají dva vstupy na SLOU DAYS zdarma, abychom se mohli všichni sejít na vyhlašování výsledků.
Nejlepší projekt získá: