Vyhlašovatel:
Deadline: 15. 10. 2021
Soutěž Kokuyo Design Award oceňuje funkční design, zaměřený na uživatele. Své práce z oblasti produktového designu můžete přihlásit do 15. října.
Tématem letošní soutěže je Unlearning. Svět kolem nás se dramaticky mění a měnit bude. Co začne hýbat se světem tak, jak ho známe doposud - bude to ekonomika, věda nebo síla umění? Na to se ptá umělců letošní ročník soutěže Kokuyo Design Award 2022. Design může vzdorovat, kritizovat, ukázat na rozmanitost nebo dokonce zničit dosavadní ideály. Každý účastník si téma a smysl symbolu může přebrat jinak. Kokuyo chce nechat vaši fantazii naprosto bez omezení.
Mezinárodní soutěž Kokuyo se zaměřuje na uživatelsky přívětivé produkty, ze kterých ty nejlepší soutěžní práce doputují až na trh. Organizátoři proto hledají takové produkty, z nichž se mohou stát produkty hotové.
Přihlásit můžete produkty z oblasti papírenství a kancelářských potřeb, nábytku, nářadí, nástrojů a mnohem víc. Zkrátka všechny produkty každodenního života. Organizátoři se v letošním roce těší obzvlášť na odvážné a flexibilní návrhy.
Základní kritéra hodnocení jsou:
Soutěž je otevřena firmám, organizacím, jednotlivcům i skupinám (tu tvoří max. 2 osoby).
Je možné přihlásit více prací a neplatí se žádný registrační poplatek.
Své práce můžete přihlásit na webu do 15. října 2021.
Oceněné práce mohou být přizpůsobené k produkci, předem však dojde k projednání s autorem.
Vítězové budou vyhlášeni na stránkách soutěže 22. března 2022.
Více informací najdete na webu soutěže.