Vyhlašovatel:
Deadline: 04. 01. 2022
Trivium Packaging vyzývá designéry do soutěže Forever Canvas Challenge 2022, kteří mají za úkol vytvořit grafickou podobu pro kovové obalové předměty.
Společnost Trivium, globální poskytovatel kovových obalů, vyhlašuje soutěž pro designéry s názvem Forever Canvas Challenge 2022, s cílem navrhnout grafickou podobu na obal pro plechovky a kovové láhve.
Účastníci si vyberou jeden z produktů z řady Trivium a vytvoří chytré, poutavé a nezapomenutelné návrhy, které hájí tuto vysoce udržitelnou formu balení. Působivé ilustrace, fotografie, inspirativní nápisy a značky, barevné přechody, práškové nebo vysoce lesklé povrchy – možnosti jsou nekonečné! Soutěžící mohou vybírat od obalů na potraviny, nápoje až po kosmetiku.
Z vítězných návrhů budou vyrobeny prototypy, které se následně vyfotí. Výsledné snímky se objeví na nové webové stránce Trivium a v PR kampani po celé Americe a Evropě, včetně video obsahu na sociálních médiií.
Přihlášky je možné podávat od 15. listopadu 2021 do 4. ledna 2022. Ty pak posoudí porota expertů Trivium spolu se dvěma speciálními porotci: Andrew Gibbs, zakladatel Dieline, světově nejnavštěvovanější webové stránky pro obalový design; a Debrah Smith, kreativní ředitelka vizionářů obalového designu Smith&+Village.
Porotci budou hledat dokonalost designu v následujících oblastech:
Vítězové budou vyhlášeni v únoru a v dubnu budou prezentovány na nově spuštěném webu Trivium. Všechny podrobnosti o soutěži a brief pro soutěžící najdete zde.