Kategorie: Logo a vizuální identita
Formát soutěže: Vyzvaná soutěž
Vyhlašovatel: Státní tiskárna cenin
Výsledky soutěží
Historický symbol převedli autoři ze studia 20YY Designers do značky promlouvající současným výtvarným jazykem a vhodným do digitálního prostředí. Návrh, jenž je důstojný, ale odvážný, uspěl v designérské soutěži organizace Czechdesign.
Designérská soutěž byla vyhlášena jako uzavřená, dvoufázová a neanonymní. Prvního kola soutěže se zúčastnila studia 20YY Designers, Dipozitiv, Semibold, Studio Formaat, Studio Kosatko.
Státní tiskárna cenin vyhlásila soutěž na novou vizuální identitu s cílem modernizovat a systematizovat svojí vizuální prezentaci a posílit komunikaci nejen k zaměstnancům v rámci instituce, ale i v segmentu svého působení, k potenciálním klientům a široké veřejnosti. Výsledkem soutěže je vizuální styl, který není pouhým logem, ale logickým a komplexním systémem utvářejícím jednotnou vizuální identitu Státní tiskárny cenin.
Všichni účastníci obdrželi skicovné, vítěz zakázku na vypracování nové vizuální identity a její implementaci.
Nezávislá část poroty s hlasovacím právem:
doc. MgA. Radek Sidun – typograf,
doc. MgA. Tomáš Brousil – typograf,
MgA. Petr Štěpán – grafický designér.
Závislá část poroty s hlasovacím právem:
Tomáš Hebelka, MSc – generální ředitel STC,
PhDr. Radek Muška – obchodní ředitel STC.
1. místo: 20YY Designers
2. místo: Studio Kosatko
3. místo: Semibold
Více se o soutěži dočtete v tomto článku.