Kategorie: Logo a vizuální identita
Formát soutěže: Vyzvaná soutěž
Vyhlašovatel: Město Klášterec nad Ohří
Výsledky soutěží
Severočeské město prostřednictvím designérské soutěže pořádané organizací Czechdesign našlo nové směřování své prezentace. Moderní a svěží vizuální identitu pro něj navrhlo studio Colmo.
Soutěž probíhala jako uzavřená, neanonymní a dvoufázová. Do soutěže bylo vybráno pět účastníků: Vaněk.studio, Büro Milk, Colmo, Lemon Design a Ondřej Zámiš.
Úkolem soutěžících bylo vystihnout charakter města a propsat jej do identity, která sjednocuje aktivity Klášterce a jeho příspěvkových organizací a je nadčasová a přehledná.
Cílem soutěže bylo najít logický, komplexní a provázaný systém utvářející jednotnou vizuální identitu, která bude občanům blízká a srozumitelná.
Všichni účastníci obdrželi skicovné, vítěz zakázku na vypracování nové vizuální identity a její implementaci.
MgA. Markéta Steinert, Dis. – grafická designérka.
MgA. Roman Černohous – grafický designér a typograf,
MgA. Pavel Frič – grafický designér a pedagog.
Ing. Štefan Drozd – starosta města,
Bc. Adéla Václavíková – vedoucí odboru komunikace a cestovního ruchu.
1. místo: Colmo
2. místo: Büro Milk
3. místo: Vaněk.Studio
4. místo: Lemon Design
5. místo: Ondřej Zámiš
Více se o soutěži dočtete v těchto článcích:
Vítězný návrh