Soutěž na novou vizuální identitu Klášterce nad Ohří

 

Kategorie: Logo a vizuální identita
Formát soutěže: Vyzvaná soutěž

Vyhlašovatel: Město Klášterec nad Ohří
Výsledky soutěží

Severočeské město prostřednictvím designérské soutěže pořádané organizací Czechdesign našlo nové směřování své prezentace. Moderní a svěží vizuální identitu pro něj navrhlo studio Colmo.

O soutěži

Soutěž probíhala jako uzavřená, neanonymní a dvoufázová. Do soutěže bylo vybráno pět účastníků: Vaněk.studio, Büro Milk, Colmo, Lemon Design a Ondřej Zámiš. 
Úkolem soutěžících bylo vystihnout charakter města a propsat jej do identity, která sjednocuje aktivity Klášterce a jeho příspěvkových organizací a je nadčasová a přehledná.
Cílem soutěže bylo najít logický, komplexní a provázaný systém utvářející jednotnou vizuální identitu, která bude občanům blízká a srozumitelná. 
Všichni účastníci obdrželi skicovné, vítěz zakázku na vypracování nové vizuální identity a její implementaci.

Porota soutěže

Nezávislá část poroty s hlasovacím právem:

MgA. Markéta Steinert, Dis. – grafická designérka.
MgA. Roman Černohous – grafický designér a typograf,
MgA. Pavel Frič – grafický designér a pedagog.

Závislá část poroty s hlasovacím právem:

Ing. Štefan Drozd – starosta města,
Bc. Adéla Václavíková – vedoucí odboru komunikace a cestovního ruchu.

Výsledky soutěže

1. místo: Colmo
2. místo: Büro Milk
3. místo: Vaněk.Studio
4. místo: Lemon Design
5. místo: Ondřej Zámiš

Více se o soutěži dočtete v těchto článcích:
Vítězný návrh

Další soutěže