Kategorie: Logo a vizuální identita
Formát soutěže: Vyzvaná soutěž
Vyhlašovatel: Českomoravská myslivecká jednota
Výsledky soutěží
Ku příležitosti oslav 100. výročí od založení Českomoravské myslivecké jednoty se její vedení rozhodlo vyhlásit soutěž na nový vizuální styl. Ten měl za úkol sjednotit vizuální prezentaci organizace a zlepšit komunikaci s mysliveckou i nemysliveckou veřejností. Po sto letech tak jednota získala novou vizuální identitu od grafických designérů Ondřeje Zámiše a Vojtěcha Liebla a dostala se svou prezentací na profesionálnější úroveň.
Soutěžní pravidla na vizuální identitu Českomoravské myslivecké jednoty byla konzultována v rámci DIY balíčku s odborným týmem organizace Czechdesign.
V balíčku klient získá kompletní soutěžní pravidla a jasný postup při výběru odborné poroty i kvalitních soutěžících. Zadavatelům umožní pohlídat si všechny klíčové prvky a nastavit realistický harmonogram.
Všichni soutěžící obdrželi skicovné a vítěz zakázku na vypracování nové vizuální identity organizace a její implementaci.
Chcete si soutěž uspořádat sami? Prozkoumejte náš DIY balíček.
Více se o soutěži dočtete v tomto článku.