Kategorie: Logo a vizuální identita
Formát soutěže: Vyzvaná soutěž
Vyhlašovatel: Burimex
Výsledky soutěží
S ohledem na rostoucí konkurenci a potřebu profesionální komunikace se rozhodla firma Burimex redesignovat stávající vizuální styl největšího lokálního e-shopu SvětKaravanů.cz v sortimentu vybavení pro karavany. V soutěži, kterou pořádala odborná organizace Czechdesign, se svým návrhem uspěl grafický designér Michal Kupilík.
Pořádáním uzavřené jednofázové soutěže byla pověřena odborná organizace Czechdesign a účastnily se jí 3 subjekty: Jan Blažek (Little Greta), Michal Kupilík, Štěpánka Koutná a Jan Beránek (Yellow Shapes).
Cílem pro soutěžící bylo vypracovat návrh, který by působil přátelsky a rodinně, ale pozvedl by profesionalitu prezentace e-shopu. Klíčovým bodem v zadání byla kontinuita, neboť e-shop je na trhu již dobře zaveden. Záměrem ale bylo, aby nová identita byla čistější, přívětivá, svěží a moderní.
Designéři měli za úkol navrhnout jak novou podobu homepage, tak i tištěných materiálů nebo podobu balení produktů. Firma Burimex ale chtěla najít designéra, který nejen vytvoří grafický materiál, ale stane se i dlouhodobým partnerem projektu.
Všichni účastníci obdrželi skicovné, vítěz pak zakázku na vypracování nové vizuální identity a její implementaci.
Závislá část poroty s hlasovacím právem:
Patrik Burian – jednatel společnosti BURIMEX, s. r. o.
Členové poroty s hlasem poradním:
Jana Vinšová – teoretička designu, ředitelka Czechdesign
1. místo: Michal Kupilík
Více se o soutěži dočtete v tomto článku.