Zavřít

Milí designéři,
chceme zjistit, jak vám novinky o vašem oboru zprostředkovat co nejlépe.

Pomozte nám zodpovězením 7 otázek

WebExpo 2016: Jsme tady pro lidi, kteří tvoří weby

Datum: 23. 9. 2016 - 24. 9. 2016
Pořadatel: Palác Lucerna, Vodičkova 36, Praha 1
Odkaz: WWW
Facebook: Událost
Zdroj: WebExpo Zdroj: WebExpo

2 dny o webu: 70 přednášejících, 2000 lidí z branže a setkávání IRL

WebExpo je největší webová konference ve střední Evropě. Je určená všem lidem, kteří se pohybují v online prostředí a chtějí zůstat v obraze. Představí skoro 1 600 online expertů z celého světa, kteří si navzájem předají nové zkušenosti a poznatky ze svých oborů. Na sestavení programu se i letos podílela česká internetová špička, takže se můžete těšit na témata, která hýbou online světem. Letošnímu ročníku bude patřit centrum Prahy. Přednášky, odborné debaty i prostory pro networking budou na pěti místech, které jsou pár kroků od sebe.

Čím dřív si lístek koupíte, tím méně za něj zaplatíte. Každý měsíc se lístky budou postupně zdražovat.

Mezi hlavní zahraniční přednášející patří následující osobnosti:

Peter Morville je informační architekt a uznávaný spoluautor knihy Information Architecture For The Web And Beyond.

Michael Lopp (Apple, Pinterest, Slack), manažer vývojářských týmů, který měl na starosti týmy vývojářů v několika velkých firmách Silicon Valley.

Harry Robert, front-endový specialista, najehož znalosti CSS se spolehli například v Google, BBC nebo OSN.  

Sekce:

  • Thinking & Doing
    Tvorba webu je pro nás podobná jako film, dělá ji více řemesel. Při ruce máme spoustu nástrojů a metod, které nám pomáhají dělat design, ale pohled na svět je potřeba mít vlastní. Snažíme se najít rovnováhu mezi tím, kdy přemýšlet a kdy jednat.
  • Creative Technology
    Zajímají nás skutečně progresivní vývojářské projekty, které určují tempo. Otevřený a tvůrčí přístup k softwaru totiž kromě vytrvalosti vyžaduje schopnost vyřešit problém spolu s ostatními.
  • Understanding Communication
    Uprostřed mediální revoluce si stále máme co říct a ukázat. Sdílení nás baví a do dialogu může vstoupit i firma nebo váš Fitbit, Pebble nebo Apple Watch. Podstatný je pořád obsah, který budí emoce.
  • Visual Inventions
    Je potřeba ukazovat myšlenky a složitá sdělení jako zážitek. Nápady je potřeba vidět, protože slov je někdy příliš a výřečnost nestačí.
  • Touch and Move
    U používání interaktivního produktu bychom měli co nejméně přemýšlet, při jeho navrhování naopak co nejvíc. Výsledky je s lidmi třeba postupně testovat, od nápadu až po výsledný produkt.
  • Data Crunching
    Každý náš pohyb na internetu generuje data. Řada společností provádí jejich analýzu, ale více než o praktickém využití pořád slyšíme hlavně o kvantitě. Kéž nám data pomáhají souvislosti pochopit do hloubky, abychom nevěštili z kávové sedliny.
  • Machine Brains
    Použití dat v praktických souvislostech každodenního života přináší například nové typy konverzačních rozhraní, se kterými můžeme řešit všechno a bez obrazovky. Umělá inteligence ví, co chceme k večeři. Jednou za nás určitě bude přemýšlet.
  • Monetizing Eyeballs
    Víme, že všichni budou rádi platit za užitečný a jedinečný produkt. První krok k něčemu skutečně úspěšnému je porozumět lidem a vnímat jejich potřeby. Když to funguje, byznys model se vyřeší sám.
  • Beyond The Screens
    Web a digitální média ovlivňují většinu ostatních oborů a oblastí. Tvorba je vždy tvorbou v prostředí všech médií. Výlet mimo obrazovky je naše přepnutí do světa, který je vlastně všude kolem nás.
  • A-Team
    Tým je chemie, sdílení zkušeností, zápal pro společnou věc. Dnes vedle sebe nemusíme sedět v kanceláři a stejně řešíme, jak se navzájem nezabít přes Slack. Nakonec se při práci chceme jen cítit dobře a být v prostředí, kde to jede.