Zavřít

Milí designéři,
chceme zjistit, jak vám novinky o vašem oboru zprostředkovat co nejlépe.

Pomozte nám zodpovězením 7 otázek

Jak být mediálně atraktivní značkou

Datum: 29. 8. 2015, 10:00 - 17:00
Cena: 4270 Kč
Pořadatel: Artspeak, Senovážném náměstí 17, Praha
Facebook: Událost

Chcete zjistit, co udělat proto, aby se o vás dozvěděli novináři? Jakých chyb se naopak vyvarovat? Jak prodat svou značku a sám sebe? Jak být mediálně atraktivní značkou je jednodenní kurz PR pro autorské značky a tvůrčí osobnosti.

Chcete zjistit, co udělat proto, aby se o vás dozvěděli novináři? Jakých chyb se naopak vyvarovat? Jak prodat svou značku a sám sebe? Jak být mediálně atraktivní značkou je jednodenní kurz PR pro autorské značky a tvůrčí osobnosti.

Co mě čeká?


Víte, jak funguje české mediální scény a jak komunikovat s novináři? Chcete se dozvědět, co ve skutečnosti znamená a jaký je rozdíl mezi PR/Public Relations a reklamou, jak dostat svou značku do většího povědomí, jak vzniká vztah s novináři, jak udržet pozornost a jak připravit materiály, které novináře opravdu zajímají? Od toho je tady praktický workshop Jak být mediálně atraktivní značkou, který vám dá odpovědi během jednoho letního dne. Na výběr je ze dvou termínů, buď 25. července nebo 29. srpna.

Na workshopu budou také hosté z branže. Šéfredaktorka časopisu SOFFA CZ Adéla Kudrnová pohovoří o své novinářské rutině a o chybách, kvůli kterým se mladí autoři na stránky časopisů nedostanou. Současně poradí jak to změnit.

Výuka je koncipována jako praktický jednodenní kurz rozdělený na teoretickou a tvůrčí část, při které budou účastníci sami pracovat na zadaných úkolech jako je tvorba tiskové zprávy a tiskových sdělení.

Catering bude k dispozici po celý den.

Je to vůbec pro mě?

Program je vhodný pro všechny začínající značky, jednotlivce, designéry, návrháře, umělce, nakladatele a další podobné profese, kteří chtějí prorazit se svou prací ve světě médií a profesionálně komunikovat svoji značku. 

Kdo za tím stojí?

Když umění promlouvá novinářům srozumitelným jazykem, tak jste s největší pravděpodobností narazili na Artspeak PR. Jde o mladý kolektiv, který se pohybuje v oblasti módy, umění a designu. V kontaktu s novináři a médii jsou denně a pohybují se mezi nimi jako ryby ve vodě. O své zkušenosti se chtějí podělit se začínajícími značkami a kreativci, a dát jim tak šanci představit svou tvorbu okolí a začít spolupracovat s časopisy a dalšími médii

35 % SLEVA

Přesně tolik získají čtenáři našeho portálu na srpnový termín, 29. 8. 2015. 

Ve zkratce

Kdy: 29. 8. 2015

Kde: Galerie Kvalitář

Témata: Nejčastější omyly, Definice PR, Cyklus exekutivního procesu, Tvorba a udržování kontaktů, Význam vizuálních materialů a vše o jejich přípravě pro média, Dostupnost a distribuce materialů pro média

Za kolik: 3. 500 Kč bez DPH (4. 270 Kč s DPH) 

SLEVA: 35 % sleva pro čtenáře CZECHDESIGN,CZ. Stačí vyplnit slevové heslo "Czechdesign" v přihlášce do pole "Poznámka". 

Přihláška: zde

Kontakt: irena@artspeakpr.com