Zavřít

Milí designéři,
chceme zjistit, jak vám novinky o vašem oboru zprostředkovat co nejlépe.

Pomozte nám zodpovězením 7 otázek

Grafický design

Písmolijnová velmoc. Písma z místních studií mají ohlas v celém světě, používá je Nike i New York Times

Písmolijnová velmoc. Písma z místních studií mají ohlas v celém světě, používá je Nike i New York Times

Hledáte-li pro své tiskoviny to pravé písmo, které vašemu obsahu dodá na příjemné vizuální podobě, nemusíte pro koupi chodit daleko. V republice narazíte na řadu písmolijen, jejichž tvorbou píší přední deníkové...

Tereza Bíbová - 20. 9. 2022

Jak to mohlo dopadnout? Představujeme návrhy v soutěži na vizuální identitu Chebu
Grafická sklizeň. Vybíráme zajímavá a povedená loga léta 2022
Občas je třeba umět vylézt ze své bubliny, říká grafický designér Jan Košátko, který vytvořil identitu oblíbeného hostelu i značky povlečení
Pružný vizuální jazyk, který se přizpůsobí proměnlivým očekáváním. Jakub Kovařík si poradil se složitým zadáním pro umělecký prostor Telegraph
Plachta s chcíplou pokojovou rostlinou na Thermalu jako jeden z klíčových triumfů. Najbrti se ohlíží za milníky své spolupráce s KVIFF
Čím víc hvězd, tím víc Slavia. Nová vizuální identita sešívaných je nová a přece není nová, přesto je radikální