Zavřít

Milí designéři,
chceme zjistit, jak vám novinky o vašem oboru zprostředkovat co nejlépe.

Pomozte nám zodpovězením 7 otázek
1. místo / Tomáš Hovorka / "Chance", zdroj: Plastia 1. místo / Tomáš Hovorka / "Chance", zdroj: Plastia

Mediální kampaň: Na mouchy se musí chytře!

Typ soutěže: Otevřená soutěž
Počet přihlášených: 92
Počet vítězů: 3

Motivace zadavetele

Společnost Plastia,  s. r. o., výrobce plastových samozavlažovacích květináčů  a potřeb pro dům a zahradu, se rozhodla rozšířit svůj sortiment o plácačky na mouchy. Oslovila proto kreativce prostřednictvím designérské soutěže a nabídla jim finanční odměnu za nejlepší návrh produktu. Protože s vyhlašováním soutěží má společnost Plastia bohaté zkušenosti, organizaci soutěže si obstarala sama. Na CZECHDESIGN se obrátila s cílem spolupracovat na mediální kampani soutěže. Využila CZECHDESIGN, aby o soutěži dala vědět té správné cílové skupině - designérům. 

Role CZD

CZECHDESIGN vytvořil ve spolupráci s grafičkou Helenou Jakoubě vizuální styl soutěže. S jeho využitím jsme soutěž propagovali zkrz svůj informační web ve formě článků a bannerových ploch. Díky naší vysoké návštěvnosti a úzkoprofilového zaměření portálu kampaň shlédlo velké množství designérů. Informaci o soutěži jsme šířili i prostřednictvím našeho facebookovém profilu, který čítá více jak 11 tis. fanoušků. Výzva k přihlášení do soutěži se dostala přímo k designérům  -  newsletter posíláme na více jak 6 000 kontaktů designérů a studentů designu. Společnost Plastia vsadila vše na CZECHDESIGN, soutěž nepropagovala přes žádné jiné portály. A vyplatilo se?

Vizuál soutěže, grafika: Helena JakouběVizuál soutěže, grafika: Helena Jakoubě

Výsledek

Díky správnému zapojení různých druhů komunikačních kanálů a přesnému zacílené mediální kampaně, kterou CZECHDESIGN.CZ pro Plastii vytvořil na míru, se do soutěže přihlásilo 92 návrhů. Firma si vybrala 3 vítěze, ocenila je  a ty nejlepší se chystá v blízké době realizovat. 

1. místo / Tomáš Hovorka / 1. místo / Tomáš Hovorka /

Galerie

Další Case Studies

Díky design kolekci Nábytkem roku 2017

Díky design kolekci Nábytkem roku 2017

Typ soutěže: uzavřená
Trvání: 11 měsíců
Počet vítězů: 1 - Lenka Damová & Boris Klimek
Počet oslovených: 3
Ocenění Red Dot i nominace na Výrobce roku. Firma z Vysočiny sází na design

Ocenění Red Dot i nominace na Výrobce roku. Firma z Vysočiny sází na design

Typ soutěže: otevřená
Trvání: 15 měsíců
Počet přihlášených: 141
Počet vítězů: 2 - prof. Arch Jiří Pelcl a Bc. Martin Zapletálek