Typ soutěže: Otevřená soutěž
Počet přihlášených: 92
Počet vítězů: 3
Motivace zadavetele
Společnost Plastia, s. r. o., výrobce plastových samozavlažovacích květináčů a potřeb pro dům a zahradu, se rozhodla rozšířit svůj sortiment o plácačky na mouchy. Oslovila proto kreativce prostřednictvím designérské soutěže a nabídla jim finanční odměnu za nejlepší návrh produktu. Protože s vyhlašováním soutěží má společnost Plastia bohaté zkušenosti, organizaci soutěže si obstarala sama. Na CZECHDESIGN se obrátila s cílem spolupracovat na mediální kampani soutěže. Využila CZECHDESIGN, aby o soutěži dala vědět té správné cílové skupině - designérům.
Role CZD
CZECHDESIGN vytvořil ve spolupráci s grafičkou Helenou Jakoubě vizuální styl soutěže. S jeho využitím jsme soutěž propagovali zkrz svůj informační web ve formě článků a bannerových ploch. Díky naší vysoké návštěvnosti a úzkoprofilového zaměření portálu kampaň shlédlo velké množství designérů. Informaci o soutěži jsme šířili i prostřednictvím našeho facebookovém profilu, který čítá více jak 11 tis. fanoušků. Výzva k přihlášení do soutěži se dostala přímo k designérům - newsletter posíláme na více jak 6 000 kontaktů designérů a studentů designu. Společnost Plastia vsadila vše na CZECHDESIGN, soutěž nepropagovala přes žádné jiné portály. A vyplatilo se?
Vizuál soutěže, grafika: Helena Jakoubě
Výsledek
Díky správnému zapojení různých druhů komunikačních kanálů a přesnému zacílené mediální kampaně, kterou CZECHDESIGN.CZ pro Plastii vytvořil na míru, se do soutěže přihlásilo 92 návrhů. Firma si vybrala 3 vítěze, ocenila je a ty nejlepší se chystá v blízké době realizovat.