Luxor, Superior Type a Davis&Miller Luxor, Superior Type a Davis&Miller

Knihkupectví Luxor představuje svou novou vizuální identitu

Luxor, svým výběrem a prodejem je tato společnost největším knihkupcem v České republice. V Praze má hned několik poboček. Knihkupectví v srpnu oslavilo 16. narozeniny, a tak se rozhodlo pro změnu vizuální identity.

Nový vizuální styl je postaven na titulkovém písmu Luxor, které pro knihkupectví na míru navrhla česká písmolijna Superior Type

Písmo Luxor se vyznačuje klasickými monumentálními proporcemi prvních latinkových písem. Společně s moderním přístupem v jeho kresbě, tak tvoří stabilní komunikační prvek nového vizuálního stylu a zastaralou formu mění do moderního designu. 

Podstatným grafickým motivem pro novou vizuální identitu knihkupectví Luxor bylo mramorování. Technika kterou do evropy v 17. století přivezli cestovatelé ze středního východu. A která se stala oblíbenou zejména v kontextu tvorby knižních vazeb, obálekpředsádek.

 

Tento klasický prvek grafici zasadili do současného kontextu jako součást nového vizuálního stylu knihkupectví. Každá prodejna bude mít své exklusivní mramorování

Nový logotyp LUXOR je nyní i díky novému zkrácenému znění výrazný a jednoduše rozeznatelný od značek ostatních českých knihkupectví. Vizuální identita je propojením současné hravé vizuální komunikace s nadčasovými grafickými prvky, které přímo souvisí s knižní kulturou.

Design: Davis&Miller

Další články