Concept Store Inspiration, zdroj: Tendence Concept Store Inspiration, zdroj: Tendence

Do Frankfurtu se sjíždí tisíc vystavujících. Veletrh Tendence opět představí trendy a inspirace

Přelom června a července bude v německém Frankfurtu nad Mohanem patřit designu a produktům z celého světa. 30. června se otevírá veletrh Tendence 2018, příležitost pro obchodníky objednat zboží do svých prodejen. Ale nejen to! Tendence se snaží ukazovat dobrou praxi, inspirovat a dávat rady.

Pozornost je zde věnována širokému spektru výrobků a různorodé škále aktivit. Představí se trendy, které budou hýbat trhem se zimní a vánoční nabídkou nábytku, bytového designu a dárků. Stejně tak zde bude příležitost realizovat velkoobjemové objednávky pro sezónu 2019. Veletrh má na co navazovat. Minulý rok zde bylo přes 1 000 vystavujících a skoro 90% návštěvníků jasně deklarovalo svou spokojenost.

Tendence.Impulse, zdroj: TendenceTendence.Impulse, zdroj: Tendence

Na ročník 2017 navazuje i sekce Tendence.Impulse, která měla před rokem premiéru a opět bude zkoumat téma stolování a bytových dekorací. Nabídne inspiraci, jak pracovat se zákazníky ve svých obchodech, jak je znovu přimět k návštěvě a jak správně a efektivně prezentovat výrobky. Pro obchodníky bude k dispozici i online podpora včetně plánovače prodejních a sezonních akcí.

Outdoor Living, zdroj: TendenceOutdoor Living, zdroj: Tendence

Kromě zmíněného zboží bude zvláštní pozornost věnována exteriéru. V rámci prostoru Outdoor Living veletrh reaguje na trendy bydlení dnešní doby, kdy lidé chtějí být venku daleko více než dříve a využívají tak své balkóny nebo terasy o to intenzivněji.

„Tato zvláštní výstavní koncepce je skutečným zážitkem. Pocit blahobytu na balkoně či terase zde zažijete nejen teoreticky, ale i prakticky, a to všemi smysly, protože veletrh tentokrát nabízí zboží většího množství vystavovatelů a výrobků než kdykoli předtím.“

Bettina Bar, ředitelka veletrhu Tendence

Concept Store Inspiration, zdroj: TendenceConcept Store Inspiration, zdroj: Tendence

Pro mnoho návštěvníků ale Tendence není jen obchodní příležitostí, ale i cenným zdrojem inspirace a místem sdílení znalostí. Speciální sekce Concept Store Inspiration ukáže, jak koncipovat obchodní prostor jakékoliv velikosti, aby se v něm zákazník cítil „jako doma na gauči“. Kurátorka Claudia Hain ukáže dva konkrétní přístupy – Deep BlueMontain High. Po celu dobu jsou zároveň připraveny komentované prohlídky.

„Ukazujeme, že jasně formulovaná myšlenka je pro vytvoření konceptu pro celý obchod nezbytná. Proto jsme připravili kreativní příklady, které snadno uchopí i menší obchodník.“

Claudia Hain, kurátorka Concept Store Inspirations

Tendence Academy, zdroj: TendenceTendence Academy, zdroj: Tendence

Tendence Academy je pak svým programem vyloženě zaměřena na vzdělávání. Speciální důraz bude kladen na bižuterii, módní doplňky a online prodej a marketing. Závěrečným bonusem pro návštěvníky je spolupráce veletrhu s výstavou Gardiente, která ukazuje trendy v oblasti zahradního nábytku, slunečníků a potřeb pro grilování. Bude fungovat bezplatná doprava mezi oběma místy a další služby.

„Spolupráce s Gardiente je zdrojem hodnotných synergií a pro obě akce znamená nové možnosti. Obchodníci mohou na obou akcích těžit z daleko rozmanitějšího sortimentu výrobků pro terasy a zahrady.“

Philipp Ferger, ředitel veletržní skupiny, Tendence

Frankfurt a jeho výstaviště tedy rozhodně nebude jen místem schůzek. Pokud jej během čtyř dnů veletrhu, 30. června3. července, navštíví jakýkoliv obchodník, nabídne se mu mnoho příležitostí. Pokud sem přijede „běžný“ návštěvník, jistě uvidí mnoho zajímavého. Navíc je zde šance, že z obchodníka se aspoň na chvíli stane „běžný" pozorovatel, který se mnohému přiučí, a že ze zvědavého hosta bude jednou, právě díky inspiraci Tendence, nadšený obchodník.

Galerie

Další články