Letošní WebExpo v Lucerně Letošní WebExpo v Lucerně

10. WebExpo nebylo jen akcí pro webdesignéry

22. a 23. září 2017 proběhlo v Praze již desáté WebExpo, nejdůležitější akce pro webové profesionály ve střední Evropě. Konference nabídla v prostorách Lucerny 4 přednáškové sály, ve kterých vystoupilo více než 80 řečníků, mezi nimi i designérské duo Anton & Irene a další světové osobnosti z oblasti webového vývoje, digitálního designu a online byznysu.

“WebExpo je odborná konference, na které se potkávají weboví vývojáři a UX designeři s marketingovými odborníky či podnikateli. Témata jdou do hloubky, velký prostor však věnujeme předávání zkušeností a znalostí napříč obory. Málokterá akce proto nabízí takovou příležitost k navázání partnerství či obchodní spolupráce,” říká o WebExpu Šárka Štrossová, ředitelka konference WebExpo.

Vůbec největší ovace sklidilo designéské duo Anton a Irene, hlavní hvězdy letošní konference, velký sál Lucerny zaplnili i Řezáč s Kvasničkou, kteří se zaměřili na nejčastější chyby při výběru webového dodavatele.

Jan Řezáč a Jan KvasničkaJan Řezáč a Jan Kvasnička

WebExpo již dávno není událostí pouze pro webové vývojáře. Nás zaujala přednáška Grahama McDonnella, kreativního ředitele studia T Brand pro NY Times. Ve své přednášce o content marketingu zdůraznil podstatu i nejčastější chyby při storytellingu. McDonell také vtipným způsobem vysvětlil základy product placementu, který přirovnal třeba k míchání zeleniny do jídla tak, aby ji dítě snědlo, aniž by tušilo, že se jedná o zeleninu.

Rovněž se v tomto prostředí začínají více prosazovat ženy. Nejvíce nás zaujala odbornice na experience design v Airbnb Julia Khusainova a Pavlína Louženská ze studia z 2Fresh s tématem implementace inovací ve firmách i startupech, kde zároveň představila studii agentury 2Fresh SPINN - Study of Problems with Innovations.

S Pavlínou a týmem z 2Fresh chystáme rozhovor o inovacích. Pokud vám je téma blízké, sledujte náš magazín.

Všechny přednášky můžete shlédnout i online

Galerie

Další články