Zavřít

Milí designéři,
chceme zjistit, jak vám novinky o vašem oboru zprostředkovat co nejlépe.

Pomozte nám zodpovězením 7 otázek

S Brand – soutěž o udržitelnou značku budoucnosti pro rok 2019

Soutěž byla ukončena
Deadline: 31. březen 2019
Odměna: 10 000 CZK, stání na SLOU Fashion Days, odborné konzultace
Kategorie: Móda & doplněk
Příležitosti: Soutěže
Odkaz: http://www.slou.cz/s-brand.html

Výherce loňského ročníku – značka MILD, zdroj: Facebook značky MILD Výherce loňského ročníku – značka MILD, zdroj: Facebook značky MILD

I třetí ročník soutěže S Brand, pořádaný projektem SLOU, si klade za cíl rozšířit povědomí o udržitelné módě mezi studenty a mladé lidi a konkrétně podpořit vznik dalších zodpovědných projektů. Své návrhy můžete přihlásit do konce března.

V loňském roce si první místo v S Brand odnesla mladá návrhářka Stanislava Malcová se svou značkou věnovanou především lidem s citlivou kůží Mild. Se svou první kolekcí oblečení zaujala nejdřív porotce soutěže a později i příznivce crowdfundingové platformy HitHit.cz. Rok 2019 bude hodně pracovní, ale autorka MILD si nestěžuje – díky získaným financím i mentoringu má spoustu nových podnětů, zkušeností a možností. „Baví mě naslouchat lidem a snažit se vyjít jim vstříc,“ říká o své práci pro zákazníky s citlivou kůží.

Podmínky soutěže

Založte udržitelnou značku. Udržitelných značek není nikdy dost, na trhu chybí spousta produktů a stylů, které by splňovaly ideály dlouhodobě udržitelného rozvoje.

Vaše značka se může věnovat nějaké kategorii produktů - například dámská móda jako Veronika Hubková, nebo může být založena na materiálu, jako Bohempia, nebo můžete přijít na trh i s jedním ikonickým produktem, podobně jako třeba Startas nebo Rolling Hooks.

Do soutěže se mohou přihlásit jednotlivci i týmy o maximálně pěti členech. Není zde žádné věkové omezení.

Je možné přihlásit i již existující značku, nesmí však být 1. 4. 2019 na trhu více jak rok.

Odevzdání soutěžních prací

Pro zařazení do soutěže stačí zaslat jenom podrobně zpracovaný koncept značky, kterou byste v případě vítězství s naší pomocí zrealizovali, není tedy nutné ji fyzicky zakládat ani vytvářet facebookové profily. Koncept by měl obsahovat vaši představu, jak by daná značka fungovala, popis kolekce/produktu a jeho cenu.

Do soutěže odevzdají jednotlivci či týmy PDF soubor o rozsahu maximálně 20 stran. Pokud s prezentací potřebujete pomoct, využijte možnosti zúčastnit se zdarma Moyomi workshopu BOOST. Požádat si o něj můžete do 30. 3. 2019.

Termín odevzdání projektu je 31. března 2019, přihlašte se přes online formulář.

Hodnocení

Nejvíc bodů získá značka, která maximálně souzní s ideály a hodnotami SLOU:

  • estetika
  • udržitelnost
  • inovace
  • koherence v marketingové strategii

Vyhlášení vítěze proběhne v pátek 5. dubna v rámci doprovodného programu SLOU DAYS.

Všichni účastníci soutěže získají dva vstupy na SLOU DAYS zdarma, abychom se mohli všichni sejít na vyhlašování výsledků.

Ocenění

Nejlepší projekt získá:

  • peněžní odměnu v hodnotě 10 000 CZK,
  • zdarma stání na SLOU DAYS v listopadu 2019,
  • kompletní přístup k online workshopu o módním odchodu a marketingu od Kamily Boudové,
  • 3 hodiny konzultace o obchodních a marketingových strategií s Kamilou Boudovou,
  • 2 hodiny konzultace o PR strategiích s Olgou Vrbíkovou.

Další soutěže

Dezeen Awards 2019

Dezeen Awards 2019

Deadline: 30. květen 2019
Odměna: mediální propagace
Kategorie: Interiér & architektura Produktový design Průmyslový design Móda & doplněk Grafický design
Příležitosti: Soutěže
Le Grand Prix du Carré Hermès: International Scarf Design Competition

Le Grand Prix du Carré Hermès: International Scarf Design Competition

Deadline: 31. květen 2019, 23:59
Odměna: Každý vítěz (1–3) získá finanční odměnu 5 000 EUR (~128 000 CZK)
Kategorie: Grafický design Móda & doplněk Ilustrace
Příležitosti: Soutěže
Národní cena za studentský design 2019

Národní cena za studentský design 2019

Deadline: 26. červen 2019, 23:59
Odměna: Finanční odměny, stáže, hodnotné produkty, výstava a mediální propagace
Kategorie: Produktový design Průmyslový design Móda & doplněk Šperk Interiér & architektura Obalový design
Příležitosti: Soutěže